Üdv néktek drága jó emberek!
Egyrészt rég írtam már (majdnem bő két hónapja), de mint említettem sok dolog változik az életemben, így a fordításokat kissé hátrébb helyeztem a prioritási sorrendes listámon. Persze nem tűnik fel, de attól még fordítgatok a háttérben és tervezek ezt-azt karácsonyra megoldani, de ha nem sikerül, akkor ez van, nem keltek fals reményeket másokban (elég annyit írnom, hogy „Talán lesz valami karácsonykor” és máris eldobják az emberek az agyukat, pedig nem ez a célom).
Mindegy is, hogy én mit tervezek, jönnek az újabbnál-újabb játékbejelentések, és így történt ez a TheGameAwards esetében, ahol bemutatták a bejegyzés címében szereplő Elden Ring – Nightreign (amit előzetesen „Éjuradalom”-ra fordítottam) játékot, ami nem az Elden Ring folytatása, nem is egy DLC, inkább egy spinoff. De mégis mi ez? Egyszerűbb, ha megnézitek a bejelentő trailert, íme:
Őszinte leszek: Nem tudom. Miért néz ki úgy, mintha egy battle royale játék lenne (azaz fokozatosan csökken a terület a kék lángok által)? Mit keres itt a Dark Souls 1. részéből a Centipede demon, a Dark Souls 3. részéből a Nameless King, és nem mellesleg a csaj / Firekeeper is? Miért érzem úgy, mintha ez ilyen rajongói mod lenne, amiért pénzt kérnek?
Ahhoz, hogy helyre tegyük a dolgokat, úgy döntöttem, hogy fogom a PC Gamer cikkét, mivel ők majd egy teljes napot nyüstölhették már most a játékot, és akkor lefordítom amit írtak, plusz melléírom a megjegyzéseimet, így közelebb kerülünk ahhoz, hogy mi a rák ez.
Az Elden Ring – Nightreign egy 3 fős Co-op roguelike játék
– A Nightreign egy többjátékos játék, de tisztán PvE tartalomról szól, vagyis nagyjából fél órás játszmákat lehet / érdemes vele játszani.
– A játékban egy háromfős co-op csapat tagjaként fel kell fedezned egy ismerős, mégis megváltozott Limgrave-et, ami az Elden Ring kezdő területe. A pályán számos fix dolgot találni (pl. szirteket, barlangokat, kastélyokat és miegymást), de az ellenfelek típusai és elhelyezkedésük teljesen véletlenszerű. Többféle főellenséggesl, többféle beállítottságú rommal és egyéb véletlenszerű meglepetéssel találkozhatsz.
– Mielőtt egyáltalán elkezdenéd a játszmát, ki kell választanod a 8 végső főellenség közül az egyiket, aki ellen harcolnál. Mielőtt harcolhatnál ellenük, előtte túl kell élned két „napot”, tele felfedezéssel és harccal, és mindegyik nap végén egy főellenséget kell legyőznöd. A harmadik napon egy mágikus csatamezőre kerülsz, amit Lélek menedéknek (Spirit shelter) neveznek, ahol a végső főellenséggel kell szembeszállnod egy olyan hatalmas nyílt terepen, mint amilyen a Radahn elleni harcnál volt.
– Akárcsak a sima Elden Ring-ben, itt is lehetőséged van véletlenszerű játékosokkal, vagy ugyanazon jelszót használó barátaiddal játszani.
Akkor itt is lesznek többjátékos jelszavak?
– Igen. Bár nem volt túl sok lehetőségünk arra, hogy beszéljünk a fejlesztőkkel, de úgy tűnik a barátaiddal ugyanúgy játszhatsz majd mint ahogyan a sima Elden Ring-ben is tehetted.
– Ránézésből nem egy többjátékos lobbiba kerülsz, hogy másokkal játszhass – ehelyett bekerülsz a Kerekasztal erőd (Roundtable Hold) alternatív változatába, mígnem egy játszmát nem találsz, amit követően csatlakozol két másik játékoshoz, kiválasztod a karakteredet és már játszol is.
Csinálhatok saját karaktert? Vagy ki vagyok a játékon belül?
– Nem, itt nincs saját karakter kreálás! A többi FromSoftware játékkal ellentétben a Nightreignben 8 meglévő karakter közül választhatsz, akiknek különböző alternatív kinézetet tudsz feloldani.
– Pontosan: A Nightreignben előre meghatározott karakterek vannak. Jómagam négyet tudtam kipróbálni, de mint említettem a végső játékban nyolc közül lehet választani.
Wylder / Vadóc (ezt még átgondolom):
– Egy páncélos lovag, aki a legtöbb Souls játék borítóján lévő lovagra hasonlít, és akinek alapból hatalmas kardja van. A Wylderek gyorsabban tudnak mozogni, hátha a főképességük nagyon gyors használhatósága miatt.
– Képesség: Karomlövés: A Wyldernek van egy csáklyája, amit kábé 10 másodpercenként tud használni. Képes vagy közelebb húzni magadhoz az ellenfeleket, vagy a földet célozva odébb húzni magad és kikerülni egy támadást. Ezen kívül képes sebzést is okozni, valamint a könnyebb támadásokat is meg tudja zavarni, hogy legyen időd összeszedni magadat.
– Szuperképesség: Inváziós ék: A Wylder felerősít egy robbanékony támadást, amit közelre hajt végre (vagyis ilyen ütési távolságban), nagy sebzést okozva. A támadás gombját nyomva tartva jobban fel lehet erősíteni.
Duchess / Hercegné:
– Egy gyors típusú karakter, akinek mágikus tőre van. Gurulás helyett elegáns oldalra lépéssel tér ki a támadások elől.
– Képesség: Ismét a színpadon: Az általad és a bajtársaid által pár másodperccel ezelőtt okozott sebzést ismét egy közeli ellenfélre irányítja. Csapatmunkában extrém hatékony lehet.
– Szuperképesség: Finálé: Kis ideig láthatatlanná tesz téged és a bajtársaidat, valamint az ellenfelek nem támadnak meg.
Guardian / Védelmező:
– A „legtankosabb” karakter akivel játszottam, képes úgy felemelni a pajzsát, hogy az megnövelje a beérkező sebzést. Nagyon sokat sebezhet a szuperképességével, és jól jön akkor, ha el kell terelni a főellenségek figyelmét vagy fel kell támasztani a bajtársakat.
– Képesség: Forgószél: Egy területre ható légforgatag, ami megsebzi és összezavarja a benne lévő ellenfeleket.
– Szuperképesség: A megváltás szárnyai: A Védelmező felrepül az égbe, mielőtt bombaként becsapódna a földbe, egy nagy területen sebzést okozva, illetve megnövelve a közelben lévő bajtársak védekezésének erejét. A gomb nyomva tartásával lent tartod magad a földön és kivéded a beérkező támadásokat.
Recluse / Remete (ezt még átgondolom):
– Egy törékeny mágus, aki kissé talán Ranni-ra emlékeztet, és az a passzív képessége, hogy a varázsláshoz szükséges Fókusz pontot elszívja az ellenfelektől. Szerintem ez volt mind közül a legkomplexebb karakter amivel játszhattam, de az ügyes játékosok kezében nagyon hatékony lehet.
– Képesség: Mágikus koktél: Amikor az ellenfelekre valamilyen státusz hatással lesz (pl. méreg, tűz, jég…stb), akkor a támadásaid „begyűjtik” ezeket a képességeket, és ha összesen hármat begyűjtöttél, akkor ez a képesség egyedi támadást okozhat attól függően, hogy milyen támadásokat nyeltél el.
– Szuperképesség: A vérlélek dala: Ez a támadás minden közeli ellenfelet megjelöl, így azokat támadva te és a bajtársaid gyógyíthatják magukat (illetve talán extra sebzést is okoznak nekik).
Archer / Íjász (nem tudni a valódi karakterosztály nevét)
– Az íjász karakter ami a trailerben van olyan, mintha „fejlett célzási rendszerrel” rendelkezne, vagyis az íjakat kissé úgy irányíthatod, mint valami TPS-ben. Jól jönne már végre egy normális FromSoftware-es íjas harcrendszer.
Parryer / Hárító (szintén nem tudni a valódi karakterosztály nevét)
– FromSoftware-ék mondták nekem, hogy az egyik karakternek olyan mozgása lesz, ami kábé a „Deflectin Hard Tear parry mechanic” (kb. „Hárító Kemény/Nehéz könny mechanizmus”) köré fog épülni, ami a Shadow of the Erdtree-ben volt benne, és amitől nagyjából olyanná vált a harcrendszer, mint a Sekiro-ban volt. Tuti, hogy ennek a karakternek katana lesz majd a fegyvere.
??
Van egy hetedik karakter amiről semmit se tudunk.
??
Van egy nyolcadik karakter amiről semmit se tudunk.
Ez most akkor az Elden Ring 2?
– Egyáltalán nem. Habár a Nightreignben valóban vannak új karakterek, főellenségek és olyan játékelemek amik az alap Elden Ring-ben nincsenek, ez mégiscsak egy spin-off cím lesz – mondhatni egy különálló kiegészítő.
– A Nightreign-ben nincs egyfős kaland, és nincsenek „legacy dungeon”-ök (TRC megjegyzése: Olyan helyszínek, amik önmagukban is megállnák a helyüket, mint pl. Stormveil Castle / Viharfátyol kastély). Azzal, hogy mi még a bejelentés előtt játszhattunk a játékkal, az lehetett FromSoftware-ék célja, hogy nehogy túlhype-oljuk a játékot, hogy „A Nightreign az Elden Ring méltó folytatása lesz”.
– Ez a játékfejlesztő stúdió most valami mást akar alkotni, miközben Miyazaki feltételezéseink szerint egy sokkal nagyobb projekten dolgozik, ami még pár évvel odébb van.
Ez tényleg úgy néz ki, mint az Elden Ring, de a játékmenet is olyan?
– Igen is meg nem is. A Nightreign sok esetben pontosan olyan, mint az Elden Ring. A fegyverek és alap ellenfelek ugyanolyan mozdulatokkal bírnak, mint a sima játékban. Az irányítás is ugyanaz, persze van pár apróság is benne. Minden harci mechanika jelen van: hátbaszúrások, pajzsos hárítások, kétkezes fegyverek…stb.
– Más esetben a Nightreign viszont extrém másként hat. A mozgás és a sprintelés nagyban fel lett gyorsítva. Igaz, hogy nincs Fantom paripád, mégis sokkal mozgékonyabb vagy ebben a játékban: Képes vagy a legtöbb szirten és kiszöggelésen felugrani.
– Fontos, hogy NINCS zuhanási sérülés, bárhonnan leeshetsz és nem sérülsz meg.
– Mivel mindegyik játszmának szigorú időkorlátja van, így arra ösztönöz a játék, hogy sietve játssz, vagyis innen-oda futkározz, hogy még több zsákmányt szerezz és még több ellenfelet legyőzz, ezáltal sikeresen szintet tudj lépni.
– Mivel három játékos játszik és az erőviszonyok nagyban változnak, így az alap ellenfelek könnyedén selejtekké válnak – a harcok teljesen másképp érződnek, mint más Souls játékokban, ahol minden egyes szobában új veszéllyel kell szembenézni, amitől folyton izgalmas marad a játékmenet.
– Az Elden Ring RPG rendszere és hosszútávú karakterfejlesztése kissé háttérbe szorul, hogy ezúttal a fegyverekre és az egyedi karakterképességek határozzák meg a játékstílusodat.
FromSoftware-ék nem „live service” játékként tekintenek erre a címre
– Az interjú alatt a játék rendezője, Junya Ishizaki közölte velem, hogy FromSoftware-éknek nincsenek live service tervei a Nightreignnel kapcsolatban.
– Nincs terv szezonális tartalmakra vagy battle pass-okra
– Ishizaki azt is mondta, hogy a megjelenést követően még nem tudják, hogy lesznek-e újabb tartalmak hozzá vagy sem (gondolom mivel nem tudják, hogy mennyi embert fog érdekelni, feleslegesen nem akarnak ígérgetni). Ugyanakkor lesznek hibajavítások és a játékbeli egyensúlyt érintő változtatások.
A Nightreign egy prémium (tehát nem F2P / Free-to-play / ingyen játszható), különálló címnek minősül
– Ha játszani akarsz a Nightreignnel, akkor fizetned kell érte, mert nem egy ingyenes / Free-to-play játékról van szó.
– A Shadow of the Erdtree DLC-vel ellentétben nincs szükség a sima Elden Ring-re, mivel ez a rész teljesen önállóan futtatható.
A Nightreign árát a Shadow of the Erdtree-hez mérten fogják meghatározni
– Bandai Namco-ék mondták nekem, hogy ez egy olcsóbb cím lesz, nem egy teljes értékű, 60/70 dolláros (TRC megjegyzése: kb. 23-27.000 Ft) cím.
– Az Erdtree DLC a Steam-en 40 dollárba kerül (TRC megjegyzése: kb. 15.000 Ft). Szerintem a Nightreign lehet egy kicsivel olcsóbb vagy drágább lesz, de ez a 40 dolláros ár reálisnak tűnik.
A Nightreign nem egy battle royale cím lesz – sőt, semmilyen PvP nincs benne
– A Nightreign felhasználja a battle royale műfaj egyik alap játékelemét, méghozzá a „veszélyzónát”, miszerint egy kisebb területet körbezár és ez a terület egyre csak csökkenni kezd, és ez persze azt sugallhatja, hogy egymás ellen kell küzdeni. De nem! Sokkal kevésbé PvP orientáltabb játék ez, mint a sima Elden Ring vagy a Dark Souls. Sőt, a Nightreignben nincs semmilyen megszállásos játékfunkció, tehát más játékosok ellen egyáltalán nem tudsz harcolni.
– A „battle royale”-szerű gyűr ehelyett azért van, hogy korlátozza azt, hogy mennyi időt tudsz véletlenszerű ellenfelek megölésével és szintlépéssel tölteni, és minden nap végén folyamatosan a következő főellenség felé tereli az utadat (vagyis napfelkeltétől egészen naplementéig kb. 10 percről beszélünk). Ha túléled az első nap főellensége elleni harcot akkor a kör eltűnik, mielőtt a második nap vége felé ismét elkezd összébb húzódni.
Mikor jelenik meg az Elden Ring – Nightreign?
– Egyelőre csak annyit tudunk, hogy 2025-ben, tehát jövőre. Ez lehet kora 2025, késő 2025, vagy akár év közepe is. Azok alapján amit a játékból láttam, szerintem április-május környékén kell megjelennie, de legkésőbb szeptemberig (TRC megjegyzése: lesz Network test január 10. után valamikor, azt általában max. 5 hónappal a megjelenés előtt szokták kiküldeni, lásd az Elden Ring esetében 2-3 hónappal előtte történt a dolog, szóval reális lehet)
A pálya véletlenszerűen van generálva? Vagy mennyire változik?
– A Nightreign pályája eléggé statikus… mondhatni. Úgy néz ki, mint egyfajta remixelt Limgrave, az ismerős barlangokkal, erődökkel, varázslótornyokkal, romokkal és végbörtönökkel, amik mind-mind máshová kerültek, mint ahol eredetileg voltak az alapjátékban, és FromSoftware-ék szerint az általános földrajzi dolgok ugyanazok maradnak. Persze annyira nem akartak belemenni a részletekbe, hogy mégis mennyire változhatnak a dolgok.
– Azt is mondták, hogy néha egy környezeti módosító is megjelenhet a pályán, mint pl. egy mocsár vagy egy lávát ontó vulkán. Én nem találkoztam ilyesmivel, szóval nem tudom, hogy milyen nagy dologról beszélünk, mennyire fogják befolyásolni a pálya kinézetét és nagyságát, illetve azt se tudjuk, hogy hányféle véletlenszerű módosító létezik.
– Az interjú során FromSoftware-ék azt is mondták, hogy bizonyos területi változások valószínűleg különböző karakterek történetéhez kapcsolódnak majd, szóval tényleg nem sok mindent tudunk még erről.
– Az ellenfelek és főellenségek minden helyszínen és játszmában változnak, a cél egyértelműen az volt, hogy a harcot frissé és kiszámíthatatlaná tegye. Szerintem is rossz lehet az, hogyha kívülről ismerjük a pályát és ha túlságosan statikus minden, akkor kiszámíthatóvá és unalmassá válhat, főleg, ha egy főellenséget már vagy 30x legyőztél, de az egy napos teszt alatt még nem jöttem rá arra, hogy mindez hogyan működik.
– Az viszont egyértelmű volt, hogy vannak véletlenszerű meglepetések. Például egyszer Margit, a Könyörtelen ómen volt az egyike a „második éjszaka” főellenségeinek, de ugyanakkor néha a semmiből „megszállta” a játékunkat, ráadásul nap közben, és elkezdett minket üldözni a pályán.
Csak Limgrave érhető el, mint helyszín? Mi a helyzet az Elden Ring többi helyszínével?
– FromSoftware-ék csak Limgrave-et mutatták be a demó verzióban, és nem mondtak arról semmit sem, hogy lenne remixelt változat Liurniából, Caelidből vagy bármi egyébből. Úgy tűnik nagyon a véletlenszerű dolgokra és a környezeti hatásokra építkeznek, hogy az tegye érdekessé a többszöri végigjátszást.
– Ugyanakkor mégiscsak FromSoftware-ékről beszélünk, akik különböző rejtett falakat és egyebeket helyeznek el a játékaikban. Lehet, hogy a Nightreignben is lesz valamilyen titok? Biztosan.
Hogy működik a szintlépés?
– A Nightreignben nagyon gyorsan lehet szintet lépni. Ugyanúgy léphetsz szintet, mint az Elden Ring-ben a kegyhelyeknél, rúnák segítségével, de azokat nagyon gyorsan be tudod gyűjteni.
– Ahelyett, hogy egyetlen tulajdonságodat fejlesztenéd, minden rúnáddal egy teljes szintet fejlődhetsz és egyszerre több tulajdonságodat is felerősítheted.
– Minden karakter másképp fejlődik. Például a Hercegné és a Remete mindig kevesebb életerővel fog rendelkezni, mint a Védelmező.
– Ha egy ellenfél legyőz, akkor a csapattársaidnak kis idejük van arra, hogy felsegítsenek téged, mielőtt tényleg meghalnál. Ha elvéreznél, akkor a közelben újraéledsz, de minden rúnádat elveszíted ÉS egy szintet is. Akárcsak az Elden Ringben, a rúnáidata halálod helyszínén visszaszerezheted.
– A karakterednek nincs meta szintje, vagyis minden egyes játszma elején nullázódik a karaktered. Ugyanakkor vannak különböző meta szintű dolgok is.
A meta elemek karakterek történeteiként és minden játszmában örökké elérhető zsákmányként jelennek meg
– A játszmák között az Elden Ring alternatív Kerekasztal erődjébe térsz vissza, ahol beszélgethetsz más karakterekkel (kivéve azzal, akit épp megtestesítesz), egy kiképző terepen gyakorolhatsz a képességeikkel, és valamilyen fejlesztési rendszert is használhatsz, csak ez nem volt számunkra elérhető a demóban.
– Minden egyes karakter a Nightreignben színkódos relikvia hellyel bír, ahová különböző, a játszmák végén megszerezhető jutalmakat helyezhetsz. Ezek többféle jó tulajdonsággal és segítséggel bírtak. Csak két példa, hogy jómagam mivel találkoztam:
- Az egyik relikvia +2 erély / vigor tulajdonságot adott nekem, a flaskámmal képessé váltam a bajtársaim gyógyítására, és a kritikus csapásaimmal extra rúnákat szerezhettem
- Egy másik relikviával láthattam a térképemen a kincsek helyszínét, felerősíthettem a varázslataim támadásának erejét, és külön felerősítette a Hercegné egyik támadását is
– Minden karakternek csak három ilyen helye volt, ahová tárgyakat lehetett helyezni, de a kezelőfelület alapján úgy érzem, hogy több ilyen helyet érhetsz majd el, minél többet játszol a Nightreignnel. Méghozzá azért, mert…
– FromSoftware-ék mondták nekem, hogy némileg lesz narratív történethaladás a nyolc karakter számára. Úgy tűnt minél jobban haladsz a történetben az befolyásolni fogja a térképet vagy a véletlenszerű ellenfeleket is, akikkel a játszád során találkozhatsz, bár én semmi ilyet nem tapasztaltam a demóban.
A karaktereknek vannak alap képességeik, ugyanakkor a relikviákkal és a zsákmányokkal kidolgozhatsz pár „sémát” / „build”-et
– A játszmák előtt berakhatsz relikviákat a karakteredre, amik akár felerősíthetik az adott karakter játékstílusát, de amíg nem gyűjtöttél be belőlük egy nagyobb kollekciót, addig alkalmazkodnod kell a különböző játszmákhoz és stílusokhoz.
– Az Elden Ring régi tárgymenüs rendszerének vége – összesen hat fegyver (és páncél) lehet nálad, három a bal, három a jobb kézben. A fegyvereknek vannak passzív képességei, amik addig működnek (vagy addig aktívak), amíg a tárgymenüdben vannak. Például ha felveszel egy kardot amit nem szeretnél használni, de be van rakva valahová a hat hely közül, akkor továbbra is aktívan hat rád azon tulajdonsága, ami megnöveli mondjuk a tartást.
– A fegyvereknek valóban van szintbeli követelményük, szóval lehet, hogy találsz majd egy ritka fegyvert vagy pajzsot amit nem fogsz tudni azonnal használni, így jobb, ha nálad marad, míg így nem történik. Mint említettem ezen fegyverek passzív tulajdonságai továbbra is jó hatással vannak rád.
– A tárgyakat képes vagy kidobni vagy lecserélni új zsákmánnyal, mikor tele van a tárgymenüd, és jobb is, ha így teszel – érdemes először mindent felvenned a passzív erősítések végett, majd finomítani a sémáidat olyan fegyverekkel, amik remekül kiegészítik egymást.
Akkor most véletlenszerű zsákmányok vannak vagy mi a szösz?
– Igen, zsákmányok is vannak! A Wiki-oldalak szerint közel 300-nál is több fegyver van az Elden Ringben. Én csak párat használtam a végigjátszásom során, de azzal, hogy most eltávolítják az RPG-stílusú szintlépést és a fegyverek különböző tulajdonságokra vonatkozó skálázását, a Nightreignben szinte mindegyik karakter szinte mindegyik fegyvert használhatja, így akár játszma közben is jól működő sémát építhetsz ki.
– Az átlagos ellenfelek és főellenségek véletlenszerű zsákmányt dobnak ki, mint más akció RPG-kben. A zsákmányoknak lehetnek passzív képességeik, amik felerősíthetik a tulajdonságaidat, aktív hatásokat adhatnak, netán méreg, vérzés, jég, tűz…stb. affinitást és így tovább.
– Amikor megölsz egy főellenséget, akkor általába véve három lehetséges zsákmány közül választhatsz, ahol az egyik a karaktered fejlesztését jelenti, mintsem egy fegyvert (például a játszma hátralévő részében 15%-kal többet sebzel)
– Az alap zsákmányt szétoszlik a játékosok között, vagyis lehet, hogy kinyitsz egy ládát és egy másik játékos pedig felveszi előled a tárgyat, de az értékesebb, főellenséges zsákmányok személyre szabottak.
– A zsákmányok ritkaságát színkóddal látták el, szóval ha játszottál a Diablo-val vagy bármilyen MMO-val, akkor tudod, hogy mire számíthatsz.
A Nightreign kapcsolódik az Elden Ring történetéhez?
– Nem, legalábbis direktbe nem. FromSoftware-ék azt mondták, hogy ez egy „alternatív valósága” annak a Limgrave-nek amit az Elden Ring-ben felfedeztünk.
– Ugyanakkor mégiscsak FromSoftware-ről beszélünk: Nem lepődnék meg, ha a Nightreignben nem lenne bárholutalás arra, hogy mindez esetleg Miquella egyik álmában játszódna, vagy Rennala készített egy alternatív mágikus valóságot vagy ilyesmit.
Itt is lesz Network Test, mielőtt megjelenne a játék
– Akárcsak korábban az Elden Ring-nél és a legtöbb Souls játéknál, FromSoftware-ék ingyen online béta tesztet fog nyújtani a játékosoknak még a megjelenés előtt
– A korábbi játékok alapján a Network Testet általában 3-6 hónappal a megjelenésük előtt szokták benyomni. Az Elden Ring esetében kb. 10 héttel előtte, míg a Dark Souls 3 esetében 5 hónappal előtte volt a teszt (TRC megjegyzése: Mondtam én! :D)
Már most összekavarhat téged a „night rain” („éjszakai eső”), illetve a Nightreign („Éjuradalom”) (TRC megjegyzése: Kb. hasonló a kettő kiejtése)
– A játékot Nightreignnek hívják, de a folyton zsugorodó kék színű battle royale kört, ami megöl, ha sokáig benne vagy, azt pedig „night rain”-nek („éjszakai eső”). Reméljük nem fog olyan zavart kelteni, mint a Melina/Malenia szituációk! 😀
És ennyi volt a cikk. Mindebből többet megtudhattunk a játékról, talán jobban meg is ismerhettük, hogy milyen lehet ez. Ahogy említettem nekem ez az egész olyannak tűnik, mint amikor egy rajongó (vagy rajongók) csinálnak egy modot a játékhoz. Mondhatni olyan ez, mintha a Seamless Co-op modot összevegyítették volna a Randomizer modokkal, beleraktak pár új dolgot és kész. Hogy most akkor megéri a pénzét? Nos mivel ezt nem rajongók, hanem FromSoftware-ék csinálják, így valószínűleg nincs okunk aggodalomra, akkor sem, ha ez nem egy megszokott játék lesz tőlük.
Hogy én ezt le fogom-e fordítani? Mégis micsoda kérdés ez? 😀 Alap, hogy le fogom fordítani, amint megjelenik (vagy esetleg ismét megszerzem a Network Test fájljait) máris nekilátok a fordításnak. Addig is van még mit fordítanom és van még mivel játszanom, és alig várom, hogy ezt is kipróbálhassam 🙂