Ebben a menüpontban olyan játékok vannak, amiket teljesen kimaxoltam achievementek terén. A játékokat kimaxolási sorrendben írom le, azaz mikor szereztem meg az adott játék utolsó achievementjét. Minél lejjebb megyünk annál frissebb játékokkal lehet találkozni (nem feltétlenül a megjelenési évükre gondolok, hanem arra, hogy lent van az amit a legutóbb kimaxoltam). Ezen kívül itt nem csak egy listát lehet olvasni, hanem véleményt is, pl. mi volt a legnehezebb achi számomra, vagy ehhez hasonló érdekességet. Fontos, hogy a játékok 99%-át PC-n maxoltam ki, méghozzá a Steam-es verziót, ettől eltérő esetben írni fogok, hogy mi a helyzet. Vágjunk bele!
A lista frissítve: 2024.05.04-én 21:09-kor
Kimaxolt játékok száma: 46
Half-Life 2 (Kimaxolva: 2011. április 3-án):
Az első játék amit kimaxoltam. Mindig úgy álltam az achievementekhez, hogy felesleges dolgok, felesleges időhúzások, aztán persze mivel itt van ez a lista és ezt megírtam, látható, hogy némileg meggondoltam magam. Az úgy volt, hogy volt egy tök jó laptopom, és azt használtam számítógép helyett. Igenám, de bedöglött a videókártyája, én meg örültem, hogy egyáltalán elindulnak rajta játékok, főleg régebbiek. Így egyfajta „Miért is ne” alapon elkezdtem régebbi játékokkal játszani. Úgyhogy gondoltam egyet és kimaxoltam a Half-Life 2-t.
Half-Life 2 – Episode One (Kimaxolva: 2011. április 4-én):
Persze a történet nem állt meg, jött is rögtön az Episode One, ahol az egyik legkedvesebb achievement az volt, hogy „Egyetlen egyszer lőj a játék során”. Szerintem teljesen vállalható volt, noha voltak benne merész részek, de jó volt teljesíteni.
Half-Life 2 – Episode Two (Kimaxolva: 2011. április 8-án):
Jött ismét a folytatás, és az a bizonyos „Fogd ezt a gnómot a játék elején és vidd el egészen a játék legvégéig”. Nem mondom, hogy túl könnyű lett volna, de ezt is sikeresen teljesítettem. Még egy mémes képet is készítettem róla, ami biztos megvan valahol, de nem fogom előkeresni. Itt egy darabig abba is hagytam az achievement-ezést, jó móka volt, de azt mondtam, hogy leállok vele.
Octodad – Dadliest Catch (Kimaxolva: 2014. március 14-én):
Mikor megjelent a játék nagyon örültem neki, mert ilyen elborult valaminek nevezhetjük. Aztán a fordításom is hivatalossá vált, sőt, volt egy olyan kezdeményezés a GreenManGaming weboldalon, méghozzá a PlayFIRE weboldalnak hála. Azóta mindez megszűnt és egybeolvadtak a GMG-vel, de az elképzelés az volt, hogy minden héten kijelöltek véletlenszerű játékokat, ahol ha achievement-eket csinált az ember, akkor kapott érte 0,1; 0,25 vagy 0,5 dollár GMG kreditet. Tehát pénzt lehetett keresni az achikkal. Volt pár játék amit így vettem meg, de idővel a kezdeményezés mint említettem elhalt, nem követte jól az achikat és a többi és a többi. Viszont olyan sok Octodad achit raktak bele, hogy a végén kimaxoltam a játékot. Jó volt 🙂
FEZ (Kimaxolva: 2014. április 18-án):
Ez volt a másik olyan játék amit a PlayFIRE-ös GMG kredites dolog miatt maxoltam ki. Konkrétan az volt a feladat, hogy minden achit szerezzünk meg, és achiként 0,1 vagy 0,25 dollár kreditet kaptunk. Maga a játék nem volt rossz, és a folytatása is biztos jó lett volna, de már nem készül el. Sebaj, van ez így.
The Walking Dead (Kimaxolva: 2015. április 15-én):
Ez a játék nagyon jó volt. Csodálkozhatnak egyesek, hogy mégis hogyan maxolhattam ezt ki, főleg, hogy ekkor már nem volt PlayFIRE-ös cuccmák. Nos… a játékban alig pár achi van, és mindegyiket meg lehet szerezni úgy, ha az ember játszik a játékkal. Én meg is szereztem, örültem is neki, csodálkoztam is, aztán ennyi, le is tudtam amit kell.
The Culling of the Cows (Kimaxolva: 2019. március 19-én):
Több év telt el, mire ismét eljutottam arra a szintre, hogy kimaxoljak egy játékot. Mondjuk véletlenszerűen történt a dolog, mert éppenséggel annyira unatkoztam, hogy végig akartam vinni valamit, és erre esett a választásom. Alig van benne achi, így azokat is megszereztem egyúttal. Jó volt!
Spyro Reignited Trilogy (Kimaxolva: 2019. október 19-én):
Áh, Spyro… A Spyro 2 a mai napig egyik kedvenc és legkedvesebb játékom. Konkrétan volt olyan, hogy elfogott az extrém nosztalgikus érzés és elhatároztam, hogy az adott napon végigviszem a játékot. Így történhetett meg az, hogy ezt a játékot már legalább 8x végigjátszottam, de még az is lehet, hogy 16x, passzolom a kérdést. És amikor megjelent a Reignited Trilogy, akkor egyértelmű volt, hogyha megszerzem, akkor bizony ki kell maxolnom achik terén. És lám meg is történt! 🙂 Poén, hogy ezen sorok írása közben ismét játszhatnékom lett vele, de egyelőre hanyagolom a dolgot 😀
Half-Life Alyx (Kimaxolva: 2020. március 28-án):
Az első komolyabb VR játékom. Annyira megtetszett, hogy elhatároztam, hogy ez lesz az első VR játék amit ki akarok maxolni achik terén, ha már a Half-Life 2-t és kiegészítőit is kimaxoltam. Konkrétan végigvittem a játékot, majd nagyjából másnap vagy hogy nekiláttam az összes achinak, köztük annak, ami persze nem maradhatott ki sehonnan: „Vidd el a gnómot a játék elejétől a végéig”. VR-ban ez többszörösen nagy móka volt, de megoldottam 😀
SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE (Kimaxolva: 2020. szeptember 16-án):
Emlékszem, hogy annyira unatkoztam egyszer, hogy ezt a játékot elkezdtem streamelni haveroknak, mutatva nekik, hogy milyen achik vannak és hogyan teljesítem őket. Ki is maxoltam a játékot, pusztán az unalomtól vezérelve.
Dying Light (Kimaxolva: 2021. február 6-án):
Hosszú idő után ez volt az a játék, ahol úgy döntöttem, hogy megint elkezdek kimaxolni játékokat achik terén, mármint úgy komolyabb szinten. Felfoghatjuk ezt úgy is, hogy innentől kezdve álltam rá arra, hogyha egy játékban vannak achievementek és nekem tetszik az adott játék, akkor nagy valószínűséggel ki lesz maxolva. A Dying Light szintén olyan játék, amit akár többször végig tudnék vinni, mert annyira tetszik, sőt, volt, hogy véletlenszerű embereket felvettem Steam-en és segítettem nekik achikat szerezni benne. Egy-két ember még a profilomra is írt, háláját kifejezve 😀 Hiába, kevés ilyen jó zombis játék van, mint amilyen ez, és még a második rész se tudta überelni.
The Forest (Kimaxolva: 2021. február 26-án):
A Dying Light kimaxolásán felbuzdulva nekiláttam a Forest kimaxolásának. Észrevettem azt, ami egyes játékoknál előfordult már, ha túl sokat játszottam velük: Nem csak az, hogy mesterévé váltam az adott játéknak (főleg ha achivadászatról van szó), hanem tényleg átment az egész játékba. A Forest esetében már nem paráztam a szörnyektől (mondjuk amúgy se nagyon), kiismertem, hogy mikor-hol jönnek, hol támadnak, mi a legegyszerűbb módja annak, hogy kinyírjam őket…stb. Lehet, hogy a speedrunner-ek is ilyesmit éreznek? Passz… biztosan…
Journey to the Savage Planet (Kimaxolva: 2021. március 8-án):
Hogy ez mekkora játék! Nem tudom megmagyarázni, hogy miért, de talán a kissé meseszerű grafikája és beütése miatt a Spyro játékokra emlékeztet. Annyira bejött, hogy a lehető leghamarabb kimaxoltam, amihez Co-operative módban szükségem volt egy társra is, így haverral együtt vittük végig a játékot. Nagy élmény volt, kár, hogy nincs több ehhez hasonló játék a piacon…
Viscera Cleanup Detail: Shadow Warrior (Kimaxolva: 2021. március 14-én):
Hogy ezt miért maxoltam ki? Az egy jó kérdés volt… Igazából haverokkal kerestünk valami random játékot, ezt adta ki a gép, és akkor már kimaxoltuk, mert miért is ne, hisz hamar megvan… Csak néha szétuntuk az életünket közben.
Viscera Cleanup Detail: Santa’s Rampage (Kimaxolva: 2021. március 15-én):
Persze nem volt elég az előző rész, így nekiláttunk ennek is. Itt már több achi volt és jóval idegőrlőbb a megoldásuk, de csak sikerült ezt is teljesítenünk.
Shoppe Keep 2 (Kimaxolva: 2021. március 18-án):
Megláttam, megtetszett, elkezdtem kimaxolni és megbántam. Rohadtul sokat kellett benne grindolni, gyűjtögetni és miegymás, és a végén már kifolyt az agyam a helyéről. Néha megkérdőjeleztem azt, hogy mégis minek akarom én ezt kimaxolni, de mikor végeztem vele olyan gyorsan töröltem a játékot mint a huzat.
Viscera Cleanup Detail (Kimaxolva: 2021. április 25-én):
Na ez meg a másik. Haverokkal az előző két részt követően elkezdtünk ezzel is alkotni, és nem elég, hogy az előző két rész is benne van ebben a játékban ÉS az achik is (vagyis KÉTSZER kellett megszerezni minden achit úgymond), de rengeteg olyan volt aminél a fejünket vertük a falba. Nem tudom, hogy ezt mégis hogy sikerült megoldanunk, de örülünk, hogy letudtuk.
Bulb Boy (Kimaxolva: 2021. november 28-án):
Pár hónap eltelte után újabb játékot kerestem, amit ki akartam maxolni. Megláttam ezt az aranyosnak tűnő, ámde parás játékot (mert elméletileg parás), és elkezdtem vele játszani. Viszonylag rövidke volt, és konkrétan ha rágondolok elszomorodom. Játék közben is szomorú voltam, mert a kutyusos részek grafikája, a hangok, a hangulat és az a melankólikus zene folyton eszembe juttatta Berci kutyámat, aki ekkor már 18 éve volt köztünk. Szóval értitek, no…
Size Matters (Kimaxolva: 2021. november 29-én):
Másnap nekiláttam egy teljesen másféle játéknak, ahol mindenféle vegyszereket kell összekeverni, hogy a karakterünk ne zsugorodjon össze és ne tűnjön el. Nagyon sok achi van benne, mégis pillanatokon belül megszerezhetőek, csak úgy csodálkoztam, hogy ez hogyan lehetséges. De egyébként vicces játék volt.
Risk of Rain 2 (Kimaxolva: 2022. március 13-án):
A dátum kissé csalóka lehet (vagy mégse???), mivel több kiegészítő is megjelent a játékhoz. Valami 100+ achi van hozzá, és mindegyikkel újabbnál újabb tárgyak, skinek és egyebek oldhatóak fel. Volt amit könnyű volt megcsinálni, de akadt olyan is, amivel azért kellett egy kicsit szenvedni. Várom a kiegészítőket, hátha a lista későbbi helyére ismét felkerül (mondjuk az új achik miatt).
Grow Home (Kimaxolva: 2022. március 25-én):
Mint azt tudhatjátok 2022. március 16-án leégett a házunk. Persze mi épségben megúsztuk, és volt amit sikerült megmenteni (pl. a számítógépem HDD-jét), így a szálláshelyen mikor épp nem a házzal vagy a fordításokkal vagy egyébbel kapcsolatos teendőimet végeztem, akkor próbáltam kikapcsolódni és más módon terelni a gondolataimat. Az egyik ilyen az volt, hogy valamilyen chill játékkal kellene játszani, és ez a Grow Home lett. A cél az volt, hogy lekössön a játék, nyugis legyen, és persze gyűjtsem be az összes achit hozzá. A Grow Home-ot már annó végigjátszottam, de nem szereztem meg benne az achikat, úgyhogy ezt most pótoltam.
Grow Up (Kimaxolva: 2022. március 31-én):
Nem kellett hozzá sok idő, de elkezdtem játszani a folytatással is, amivel mindezidáig nem volt dolgom. Ez is tetszett, és persze az achikkal is lefoglaltam magamat.
Destroy All Humans! (Kimaxolva: 2022. április 14-én):
Annó a második részt végigjátszottam PS2-n, gondoltam az első résznek is adok egy esélyt. Ugyanakkor „miért is ne” alapon itt is az achik kimaxolására mentem rá, hogy lekössem magam és tereljem a gondolataimat.
Cuphead (Kimaxolva: 2022. július 30-án):
Ekkor már jobban álltunk a házunkkal, megjelent a játékhoz a DLC is, úgyhogy gondoltam egyet, hátha kitudom maxolni az achikat itt is. Bevallom őszintén, azt hittem, hogy az S rang meg Expert mód meg fog izzasztani, de a végén mégis olyan könnyűnek tűnt a játék. Fura volt, de örülök, hogy sikerült.
Stray (Kimaxolva: 2022. augusztus 2-án):
A „macskás játék”, ahogy mindenki ismeri. Nagyon durva dolgot fogok mondani: Nem csak, hogy elfelejtettem azt, hogy én kimaxoltam ezt a játékot achik terén, de azt is elfelejtettem, hogy ez a játék nekem megvan, sőt, hogy egyáltalán játszottam vele (vagy hogy létezik). Durva dolog ilyet írni egy olyan játékról amit kimaxol az ember, nem? Pedig igaz, tényleg megtörtént…
DEATHLOOP (Kimaxolva: 2022. szeptember 22-én):
Na EZ egy nagyon tuti játék! Többször oda-vissza végigjátszottam, és persze PVP-ben is szivattam más játékosokat. Néhanapján random elővenném és játszanék vele, csakhogy az egyik frissítést követően tönkrevágták a netkódját és játszhatatlanná vált PVP-ben. Pedig milyen jó móka volt szivatni másokat 😀
Midnight Fight Express (Kimaxolva: 2022. október 6-án):
Megláttam az első trailert és egyből mondtam, hogy ezt bizony le fogom fordítani, sőt, ki fogom maxolni achik terén. Olyannyira megtetszett, hogy készítettem hozzá a Steam-en achievement-es leírást (angolul), hogy másoknak segítsek. Hogy hasznos vagy sem azt nem tudom, de remélem azért sokaknak segített az achik kimaxolásában 🙂
Destroy All Humans! 2 – Reprobed (Kimaxolva: 2022. október 22-én):
No, megjelent a második rész remasterelve, úgyhogy neki is láttam kimaxolni achik terén. Annak külön örültem, hogy a poénokat és egyebeket nem cenzúrázták, és bár egyszer-kétszer már végigjátszottam még a PS2-es korszakban, de most is jókat nevettem rajtuk.
Little Inferno (Kimaxolva: 2022. november 19-én):
Megjelent a játék DLC-je, én meg úgy gondoltam, hogy akkor már ki is maxolom, mert miért is ne. Sajnos a DLC-t még nem sikerült lefordítanom, így viszont az alapjáték is angolul marad, amit szörnyen röstellek. Talán egy szép napon megoldom a fordíthatóságát, csak mással is alkotok mostanság.
Metal: Hellsinger (Kimaxolva: 2023. április 7-én):
Ez a játék nagyon bejön! A demóját kipróbáltam, és ahogy megszólalt az Arch Enemy-től a kedves hölgy és énekelt… kész, végem volt 😀 Úgyhogy elhatároztam, hogy beszerzem a játékot és kimaxolom. Csúnya dolgot fogok írni, de achievementeket csalással is lehet szerezni, én viszont úgy vagyok vele, hogy csak és kizárólag a játék adta lehetőségeket használom ki. Vagyis ha lehet glitchelni meg esetlegesen az accessibility-ben / hozzáférhetőségi beállításokban alkotni, mégis kapunk achikat, akkor talán élek a lehetőséggel. Itt is éltem azzal, hogy bármilyen ütemben nyomkodhatom a támadást, úgy is tökéletes ütemet nyomatok le. Máris könnyebb volt egy-két achi (persze előtte rendesen végigviszem a játékot legalább egyszer, mielőtt ilyen eszközökhöz folyamodnék, az első végigjátszást normál benyomással akarom megszerezni minden játéknál).
Death Stranding – Director’s Cut (Kimaxolva: 2023. április 16-án):
Húúú hogy ez mekkora játék! És jó sok órát beleöltem abba, hogy minden achi meglegyen benne (kábé egy fél évet), de megérte. Igaz, hogy az achivadászat közben jöttem rá olyan dolgokra, hogy sokkal könnyebb lett volna a dolgom, ha bizonyos tárgyakat és kiegészítőket használok, vagy ha bizonyos mellékküldetéseket még a játék elején teljesítek, de már mindegy volt. Majd a folytatásnál jobban odafigyelek erre 🙂
Untitled Goose Games (Kimaxolva: 2023. június 25-én):
Unatkoztam és kerestem egy olyan játékot, ami még nincs meg, egyszerű, de mégis nagyszerű. A választásom az Untitled Goose Game-re esett, amit nem voltam rest kimaxolni achik terén.
Kingdom Eighties (Kimaxolva: 2023. július 8-án):
Megjelent a játék, én pedig le is fordítottam, sőt, elkezdtem megszerezni benne az összes achit, mert valahogy könnyebbnek találtam mint a többi Kingdom játékot, és akkor már átmentünk a „Miért is ne?” kategóriába.
Viewfinder (Kimaxolva: 2023. július 20-án):
Erről a játékról nagyon sok jót tudok mondani. Az egyik az, hogy „én találtam ki”, ha fogalmazhatok viccesen. Az egész játék mechanikáját kitaláltam már jó fél / 1 évvel az első trailer megjelenése előtt, erre mikor benyomták a játék trailerét eldobtam az agyamat. Ott volt előttem az a játék amit én találtam ki, de mégse én készíthettem el. Alap volt, hogyha megjelenik akkor lefordítom, valamint kimaxolom achik terén, ez volt a minimum ahhoz, hogy jól érezzem magamat 😀
Elden Ring (Kimaxolva: 2023. július 29-én):
Annó az Elden Ring megjelenése előtt azzal szórakoztunk haverokkal, hogy addig nem játszhatok vele, míg az összes achievement-et meg nem szerzem FromSoftware-ék korábbi Soulslike játékaiból. Ebből semmi se lett, illetve időközben a házunk is leégett még 2022. márciusában, és ott nem játszottam a játékkal bő 1 évig (de a fordítását elkészítettem fél év alatt). Úgyhogy 2023. márciusában ismét nekiláttam a játéknak, és annyira magával ragadt, hogy elhatároztam, hogy ígéret és miegymás ide vagy oda, de én ezt fogom először kimaxolni. Meglepően könnyű volt, a többi Soulslike játék achievementjeit úgy látom már nehezebb lesz megszerezni… És persze jön majd a DLC is, ami majd megtoldja egy kicsivel a játékidőt és biztos új achik is lesznek majd. Állok elébe! 🙂
Sekiro – Shadows Die Twice (Kimaxolva: 2023. augusztus 5-én):
Soulslike achievement-es utazásom következő célpontja a Sekiro volt. Tulajdonképpen már csak 1 achievement hiányzott belőle, méghozzá az, hogy szerezzem meg az összes képességet. Ehhez rengeteg tapasztalati pontra volt szükségem, úgyhogy végigjátszottam a játékot NG+4-ben is (vagy NG4+ -ban? mindegy), és még úgy se volt nehéz legyőzni az utolsó főellenséget. Sokan mondják, hogy ő a legnehezebb főellenség az összes Soulslike játékban, de én annó legelső végigjátszáskor a 4. vagy az 5. alkalomnál legyőztem őt. Jó, most, hogy sok ideje nem játszottam a játékkal nekem is ismét bele kellett rázódnom abba, hogy mégis hogyan kell játszani és mi-hogyan működik, és talán nem az utolsó harc előtt kellett volna abbahagynom annó a játékot (mert így farmoltam az EXP-t az ellenfelekből), de végül legyőztem mindent, és még az achik is meglettek 🙂
Dark Souls – Prepare to Die Editon (Kimaxolva: 2023. augusztus 11-én):
Nosza, folytatódtak Soulslike achivadász kalandjaim. Ebből is megvolt már egy jópár, a többit már csak ki kellett maxolnom. Sokat farmoltam mindenféle szintlépéshez, mire megláttam azt, hogy lehet tárgyakat duplázni és miegymás. Mint említettem fentebb ha glitchelek az nem számít csalásnak, illetve nem multiban használom azokat és előtte a játékot legalább egyszer végigjátszom. Szóval azokat is némileg a segítségemre hívtam, bár már úgymond későn…
Dark Souls Remastered (Kimaxolva: 2023. augusztus 15-én):
…de sebaj, mert itt van a Remastered kiadás! Itt viszont bevallom őszintén, hogy minden létező glitchet és korábbi tudásomat felhasználtam, hogy végigrusholjak a játékon és megszerezzek minden achit amit csak tudok. A többi résznél viszont nincsenek glitchek, szóval ott jobban meg kell küzdenem értük, de állok elébe azoknak is 🙂
The Forgotten City (Kimaxolva: 2023. szeptember 25-én):
Hogy ez mekkora játék! Csak ajánlani tudom mindenkinek, oda-vissza játszottam vele. Többet is mondanék, de spoiler volna… Azt meg ennél a játéknál nem szabad, vagyis SENKI se keressen rá arra, hogy mi a vége, hogy miről szól a játék és miegymás. Tetszeni fog, ezt garantálom 😉
Counter-Strike 2 (Kimaxolva: 2023. szeptember 28-án):
Ez itt kéremszépen a kakukktojás. Megjelent a CS2, és EGYETLEN achievement került bele, a korábbi CSGO eltűnt, és vele együtt az achik is. Azaz amint elindítottam a játékot instant ki is maxoltam. Hát… gratula a fejlesztőknek!
The Gunk (Kimaxolva: 2023. december 8-án):
Ismét egy random chill játék, amivel annó szemezgettem, megkaptuk Humble Choice-ban, én meg 1-2 nap alatt ki is maxoltam. Jóvót, jóvót…
SOMA (Kimaxolva: 2024. január 21-én):
Bár vannak olyan horrorjátékok amiknél azt mondják, hogy össze-vissza s**rja magát az ember a félelemtől, és a SOMA is ilyen, én egyetlen egy jelenetnél ijedtem meg, az is az én hülyeségem volt. Üldözött egy szörny, én meg hátrafordultam, hogy mégis hol van, de sehol se volt. Aztán ismét megfordultam és valami oknál fogva előttem volt, holott mögöttem kellett volna, hogy legyen, és én ettől akkorát ugrottam a székben, hogy hangosan felröhögtem az éjszaka közepén 😀 Achik terén viszont könnyű dolgom volt, mert kábé mindegyiket elsőre megszereztem, még azt is, amit állítólag könnyen ki lehet hagyni, ha nem figyelünk oda…
The Haunted Island, a Frog Detective Game (Kimaxolva: 2024. január 25-én):
Megláttam ezt a játékot és azt is, hogy nekem megvan, mondom megnézem közelebbről és kimaxolom… Ja, hogy kábé 1 óra alatt meg is van minden? Akkor jöhet a folytatás!
Frog Detective 2: The Case of the Invisible Wizard (Kimaxolva: 2024. január 25-én):
És jött is! Ez már kissé hosszabb volt, mint az első rész, de ezt is viszonylag hamar letudtam. Végtére is ugyanazon a napon játszottam le mindkét játékot, szóval…
Horizon – Zero Dawn Complete Edition (Kimaxolva: 2024. február 8-án):
Annó PS4-en megvolt a játék, sőt, megkaptam a DLC-t karácsonyi ajándékként öcsémtől, csak nem játszottam vele (mármint a DLC-vel, a játékkal sokat játszottam, mert nagyon bejött). Mikor megjelent PC-re elhatároztam, hogy nemcsak végigjátszom a játékot ismét és a DLC-t is, de kimaxolom achik terén, főleg, hogy jön a folytatás is nemsokára.
Horizon – Forbidden West Complete Edition (Kimaxolva: 2024. május 5-én):
És ím itt a folytatás. Bár vannak benne jó dolgok, de kevésbé jött be, mint az első rész, van benne valami megmagyarázhatatlan, ami miatt nem ér fel az első résszel (talán Aloy viselkedése egy-két helyen, talán pár beleerőltetett dolog, esetleg az, hogy a története néhol összecsapottnak tűnik), de ettől függetlenül elég jó volt ahhoz, hogy közel 90 órát beleöljek és teljesítsem az összes achievementet. Várom a 3. részt, mert tuti, hogy készül, a kérdés, hogy ott vajon mi lesz…